Την επόμενη εβδομάδα θα κατατεθεί η τροπολογία στη Βουλή του διαγωνισμού στον ΒΟΑΚ, σύμφωνα με σημερινή συνέντευξη του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, κ. Χρήστου Σπίρτζη, στην πρωινή εκπομπή της ΕΡΤ «Πρώτη Είδηση».
Ο κ. Σπίρτζης γνωστοποίησε ότι προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι τα μέσα σταθερής τροχιάς ανακοινώνοντας ότι τον Ιούνιο η διαδρομή με τρένο Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα γίνεται σε 3 ώρες και 20 λεπτά.
Επιπλέον μίλησε και για άλλα μεγάλα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη. Το Φθινόπωρο θα είναι έτοιμη η γραμμή μέχρι το Αίγιο και δύο χρόνια μετά θα είναι και ηλεκτροδοτούμενη. Ήδη είναι σε εξέλιξη ο διαγωνισμός από το Αίγιο στην Πάτρα η οποία και αυτή θα είναι ηλεκτροδοτούμενη, ενώ ο στόχος είναι μέχρι το 2020 θα έχει ολοκληρωθεί όλη η σιδηροδρομική ΠΑΘΕ.
Μέσα στο Φεβρουάριο βγαίνουν τρεις νέοι διαγωνισμοί όπως η σύνδεση της Λάρισας με το Βόλο, Παλαιοφάρσαλα Καλαμπάκα και μέσα στο 2018 θα είναι έτοιμη η γραμμή από Θεσσαλονίκη προς τη ΠΓΔΜ. Μεγάλο στοίχημα είναι η σύνδεση των λιμανιών της Μαύρης Θάλασσας με τα λιμάνια της Βορείου Ελλάδας.
Από 1η Φεβρουαρίου θα έχουμε νέα δρομολόγια, όπως από τον Πειραιά στο αεροδρόμιο, από τον Πειραιά στο Κιάτο, από τον Πειραιά στη Χαλκίδα.
Δείτε το βίντεο με την αναφορά στο ΒΟΑΚ μετά από το 12ο λεπτό:
Ηλεκτρονική η έκδοση της προσωποποιημένης κάρτας ηλεκτρονικού εισιτηρίου
Οι πολίτες πλέον θα μπορούν να εκδίδουν ηλεκτρονικά την προσωποποιημένη κάρτα, την οποία θα παραλαμβάνουν στο σπίτι τους. Όταν θα επιτευχθεί η πλήρη εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου θα κλείσουν και οι πύλες.
Διέψευσε κατηγορηματικά την “είδηση” για κλοπή προσωπικών δεδομένων. «Ψευδής η είδηση ότι κλάπηκαν από τον ΟΑΣΑ προσωπικά δεδομένα γιατί δεν υπάρχουν» είπε και μίλησε για «μεγάλα συμφέροντα που θίχτηκαν από το ηλεκτρονικό εισιτήριο. Μετά την εφαρμογή της προσωποποιημένης κάρτας ο ΟΑΣΑ τύπωνε μαζικά σε ένα κέντρο τις κάρτες, κάποιοι εισέβαλλαν έκαναν εμπρησμό ήρθε η Πυροσβεστική και προφανώς τα στοιχεία αυτά καταστράφηκαν».
Κατ. Μπρέγιαννη